El dia
23 de novembre de 2017 entrarà en vigor el Decret 61/2017, de 12 de maig, del Consell,
pel qual es regulen els usos institucionals i administratius de les llengües
oficials en l’Administració de
la Generalitat. Aquesta
disposició normativa preveu que s'organitzaran les activitats de formació i
acompanyament lingüístics destinades al personal empleat públic per a garantir
l’aplicació d’aquest decret.
La Direcció General de Política
Lingüística i Gestió del Multilingüisme ha estat treballant per a implementar
les línies estratègiques que conformen el Pla d'Acompanyament Lingüístic al Personal de l'Administració de la
Generalitat.
A partir del dia 30
d'octubre entrarà en funcionament el servei d'atenció lingüística,
mitjançant el qual es resoldran dubtes lingüístics a través de l'atenció
telefònica i del correu electrònic:
1) El telèfon d'atenció lingüística, a disposició del personal de l'Administració de
la Generalitat per a resoldre dubtes lingüístics i assessorament, actiu de
dilluns a divendres en horari de 9-13 hores i disponible en el número:
403
000
2) El correu electrònic on el personal de
l'Administració de la Generalitat podrà enviar els seus dubtes lingüístics, que
resoldran els tècnics lingüístics adscrits a aquest servei. L'adreça
electròniça habilitada amb aquesta finalitat és:
No hay comentarios:
Publicar un comentario